Telinevoimistelun jatkoryhma

Naisten telinevoimistelu

RYHMÄ

Telinevoimistelun jatkoryhmä

Perjantaisin 16.30-18.00 Koulukeskuksen yläsalissa

Ohjaaja: Eeva Viinikka

Jumppa on suunnattu niille telinetytöille, jotka haluavat jumpata enemmän kuin kerran viikossa tai joille ei keskiviikko sovi. Teemme töitä keskiviikkoa pienemmässä ryhmässä kulkien pitkin voimistelijan urapolkua (Voimisteluliiton ohjelma).

Jumpassa jaetaan telinevoimistelupassi.

Ilmoitustaulu:

UUSI LISENSSI- JA VAKUUTUSKAUSI ALKAA 1.9.2019.

https://www.voimistelu.fi/fi/Tapahtumat-ja-kilpailut/Kilpailulisenssit-ja-vakuutukset

 

Timanttimerkki 

Löydät ohjeet täältä: 

https://www.voimistelu.fi/Portals/0/Naisten%20telinevoimistelu/Merkkiohjeet_NTV_TIMANTTI_2018.pdf

Videot täällä:

https://www.voimistelu.fi/fi/Materiaalihaku#/search/q/page:0;term:NTV;sortBy:publishdate

 

HUOM! Lapsen turvallisuuden vuoksi rekissä heiluttaessa

on hyvä kiinnittää kädet remmeillä rekkiin.

Remmien kanssa on hyvä pitää rannesuojia, koska remmit painautuvat ihoon. Remmit ja vanttuut ovat myös käytetty yhdistelmä:

remmit pitävät kädet kiinni rekissä ja vanttuut pyörivät hyvin rekissä sekä suojaavat ihoa.

Rakkojen muodostumista voi myös ehkäistä käyttämällä räpsiä.

Räpsiä eli lämsiä voi ostaa esim Gymnasticasta. Laita Gymnastican nettisivujen hakuruutuun lämsä tai räpsä, niin löydät tuotteet.

Samoin löytyvät remmit. Rannesuojia löytyy urheilukaupoista. Valitse pehmeät ja joustavat.

http://www.gymnastica.fi/kategoriat/tuotteet/tuote/gk-32_crossfit_ja_telinevoimistelu_nahkaiset_lamsatrapsatkasisuojat_pinkki_/

http://www.gymnastica.fi/kategoriat/tuotteet/tuote/remmit_g-101/

https://www.24hshop.fi/handledsstod-handledsskyddhttps://halpafitness.fi/products/rannetuki-pro-puuvilla-ja-elastaani?variant=36223155018

 

Kokemäen naisvoimistelijat
Kokemäen naisvoimistelijat
Kokemäen naisvoimistelijat

TAVOITTEET

Pronssimerkin vaatimukset

Hopeamerkin vaatimukset

Kisapalvelu

Kultamerkin vaatimukset

Kilpalisenssin pikaohje

Biles tekee historiaa: tuplavoltti kolmella kierteellä!

Katso missä kulmassa keho on arabialaisen jälkeen sekä flikin jälkeen. Kiinnitä huomiota myös flikin pituuteen.

LISÄÄ TIETOA